woensdag 14 augustus 2013

Olieflesje

Vorig jaar heb ik in rap tempo mijn keukenservies vervangen door Bunzlau aardewerk en dat is redelijk compleet, ik heb alles wat ik voor dagelijks gebruik nodig heb. Er ontbrak nog maar één ding: een olijfolieflesje.
Op de kop af een jaar geleden heb ik bij Arte-Fact gevraagd of zoiets te leveren was. Dat was het wel, maar niet uit voorraad, het zou gemaakt moeten worden en dan kon even duren. Tsja. Als je eenmaal in je hoofd hebt dat je iets heel graag wilt hebben... Besteld, dus. Na een aantal maanden (maart dit jaar, ofzo) bleek dat er iets misgegaan was, het flesje zat niet bij de levering uit Polen. Kan gebeuren, ook tijdens het productieproces kan er nog van alles misgaan.
Maar geduld is een schone zaak, en nu is het er!
Ik vind 't prachtig.

Geen opmerkingen: