donderdag 7 februari 2013

Afstoffen

Ik "zit" al op Library Thing sinds 2006 en heb toen avondenlang al mijn boeken ingevoerd, uiteindelijk rond de 1500 stuks. Dat ging natuurlijk nooit in dit huis passen, dus voor mijn verhuizing heb ik bijna de helft daarvan weggedaan (geen leuk werkje!). De boeken die gebleven zijn staan nu ruim drie jaar in een boekenkast die alweer aardig begint uit te puilen :).
Daarom nu begonnen om plank voor plank alle boeken eruit te halen, schoon te maken en af te stoffen, kijken wat er weg kan èn meteen maar van de gelegenheid gebruik te maken om mijn LT database te checken. En als ik toch bezig ben: foto's maken van de covers (voor zover er iets aan te zien is, natuurlijk).
Een tijdrovend werkje, maar wel leuk.
De eerste twee kleine plankjes zijn klaar.


Geen opmerkingen: