zaterdag 15 december 2012

Kitschboom

Ik ben opgevoed met èchte bomen met èchte kaarsjes. Prachtig, maar ja... niet alleen zijn kaarsjes een beetje eng als je kinderen en honden hebt (alhoewel, dat hadden mijn ouders ook) overal zitten vervolgens ook kaarsvetvlekken, ook op alle ballen. Dus de echte kaarsjes had ik al vrij snel laten varen. Nog wel jaren volgehouden dat ik een echte boom wilde hebben, maar de praktijk was op het laatst dat ik nog wel een boom met kluit haalde en die uiteindelijk buiten liet staan omdat het zo'n gedoe was.
Dus dit jaar gaan we voor kitsch. Maar dan ook echt! Met hulp van C, die een kunstboompje heeft gehaald, gouden ballen en gekleurde lampjes.
Ziet er eigenlijk ook heel gezellig uit :).

1 opmerking:

José zei

Zooo! Dt is meer bal dan boompje! Ik heb al jaren een boom met kluit, die woont met pot en al 50 weken per jaar in de tuin en staat sinds vanmiddag bij de achterdeur te wachten tot hij weer naar binnen mag. Nu de ballendoos nog van zolder halen :-)