zondag 28 augustus 2011

Verrek. Blogoversary :)

Zo. Bijgewerkt :).
Ik ben dit weblog destijds (in augustus 2006!) begonnen omdat het grappig was om foonfoto's ergens te plaatsen. Ik had daarvoor al een tijdje geprobeerd om zelf blog-achtige posten aan te maken op mijn homepage, maar een dedicated blog werkt een stuk handiger. Het werd al gauw meer dan alleen maar foonfoto's - en ik doe het vooral omdat ik het zelf zo leuk vind om terug te bladeren (wat deed ik vandaag drie jaar geleden?). En ik weet dat mijn dochter meeleest.
Ik liep vandaag een week of twee achter met "bijwerken" - en tot mijn verbazing hebben in die tijd drie compleet verschillende mensen gevraagd waarom er niets nieuws op mijn blog verscheen!
Who knew?
Hartstikke leuk.
Inmiddels ben ik weer helemaal bij. Tijd voor een glas wijn!

Oh ja, inmiddels heb ik een stuk of vijf bloeiende dahlia's :).

Geen opmerkingen: