dinsdag 9 juni 2009

Sleutel!


Vakantiedag twee.
Tara heeft le vrai courage getoond! Jerry van de Kringloopwinkel kwam met zijn ploeg de eettafel en het buffet ophalen. Drie grote mannen met grote werkschoenen die zonder plichtplegingen binnenkwamen om te gaan sjouwen. Taartje stelde zich voor de kamerdeur op, blafte een paar keer en begon vervolgens laag en dreigend te grommen. Zo dreigend, dat de heren bleven staan en zelfs iets achteruit gingen! Ze stond te bibberen van engigheid, maar ze hield stand. Wat een hond!
De eettafel en het buffet zijn gone forever.
Gewerkt. Had ik ook maar moeten zorgen dat ik alles echt af had voor ik met vakantie ging. Geen desktop meer, dus ik kon niet inloggen op het werk, maar gelukkig kon ik met wat mail- en telefonische assistentie van een collega het probleem alsnog oplossen. Ik heb wereldcollega's. Anders had ik naar Apeldoorn op en neer moeten racen.
's Middags - eindelijk! - de sleutel gekregen. De afwasser en de verwarmingsketel doen het nog niet, maar verder... Hoe meer ik in het huis kom, hoe leuker ik het vind!
's Avonds heeft C hier gekookt, daarna champagne in het nieuwe huis met C&A&H&H.
Nog één weekje, en dan verhuizen. Can't wait.


Geen opmerkingen: