zondag 22 juni 2008

Oef!


Vandaag voor het eerst overgegaan naar Fase 2 van ons fitnessprogramma. Dat viel tegen! Ik vond reuze stoer dat ik het hele Fase 1 programma redelijk vlot en soepel kon uitvoeren, met steeds iets zwaardere gewichten, maar nu heb ik weer spierpijn op plaatsen waarvan ik helemaal niet wist dat ik er spieren had!
Klik het plaatje voor het hele programma.

Even for the record: We zijn begin april hiermee begonnen. Het is de bedoeling om na een maand over te gaan naar Fase 2, maar mei was zo'n rare maand met veel feestdagen, waardoor de sportschool op veel van mijn trainingsdagen gesloten was. Vervolgens ging C veertien dagen op vakantie, daarom afgesproken dat we medio juni de draad weer serieus op zouden pakken en pas eind juni naar Fase 2 zouden gaan.

Geen opmerkingen: