woensdag 14 mei 2008

Decibelleed


Uit De Stentor van vanmorgen


Zie je nou wel! Die harde muziek is helemaal niet gezond!
Er zit een prima sportschool bij mij in het dorp. Bijna op loopafstand, goed geoutilleerd, aardige mensen... Ik heb daar een jaar of wat geleden ontdekt dat ik fitnessen hardstikke leuk vind. Toch ben ik na een paar maanden afgehaakt. Omdat de muziek altijd zo snoeihard stond. Het ging echt over mijn pijngrens heen. Als ik er wat van zei - je bent betalende klant, tenslotte - kreeg ik antwoorden als "Hoezo, hard?" en "dat is toch juist lekker?".
Gelukkig heb ik nu een sportschool gevonden waar de muziek zo staat afgesteld dat je het geruis van de loopband net niet meer hoort (bovendien is de muziekkeuze veel sympathieker). Perfect geoutilleerd en zo mogelijk nog aardiger mensen. Wat een genot!!

Geen opmerkingen: