Dit kan allemaal de prullenmand in na de installatie van Internet+Bellen.
Ik hield mijn hart vast voor deze overgang, maar dankzij een deskundige monteur is het allemaal prima geïnstalleerd!
Wat een verademing, zo'n monteur, na al die callcenterclunzen*. Iemand die binnenkomt, de handigste oplossing vaststelt, en die vervolgens vlot en keurig implementeert en en passant ook nog een lange losliggende kabel netjes op de plint niet.
Het is wel doodzonde dat er weer zo'n stapel oorspronkelijk dure electronica gewoon weggegooid kan worden. Een modem, een router, kabels, zelfs mijn prachtige panasonic telefoontje, dat nog geen twintig jaar oud was!
* Dit is geen kritiek op call center medewerkers persoonlijk. Het is kritiek op een systeem dat mensen met onvoldoende deskundigheid en onvoldoende middelen in een telefoonzaal zet waar ze uitsluitend klanten aan de telefoon krijgen met een probleem. Vaak kunnen ze dat probleem helemaal niet oplossen (als ze het probleem al begrijpen). Irritatie alom.
woensdag 16 april 2008
De restanten
Labels:
Thuis
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten