zaterdag 5 april 2008

Oh sh*t. . .


Ik heb al jaren een prima vaste telefoonaansluiting en een prima ADSL aansluiting. Werkt probleemloos.
KPN en/of Planet hebben echter zo aangedrongen (ze belden me zelfs op mijn werk!) dat ik moest overstappen van mijn "verouderde abonnementsvorm" naar Internet Plus Bellen, dat ik uiteindelijk heb toegegeven. Piece of cake, zeiden ze, dat kunt u makkelijk zelf aansluiten. Nu heb ik dus een I+B doos ontvangen, met een KPN Experia Box en parafernalia.


Goed. RTFM.
Begint al lekker: Gebruik geïsoleerd gereedschap. Huh? Ik heb helemaal geen gereedschap, laat staan geïsoleerd gereedschap.
En dan: Maak een keuze op welke wandcontactdoos je de splitter wilt aansluiten - je andere wandcontactdozen kun je nu niet meer gebruiken. Ja maar... ik gebruik de telefoon beneden en mijn pc staat boven?
Kortom: dit wordt niets.
Ik heb een monteur besteld.
Die ik zelf moet gaan betalen.
Ik wou dat ik maar bij mijn verouderde abonnementsvorm was gebleven.

Geen opmerkingen: