vrijdag 17 juli 2009
zondag 5 oktober 2008
Vreemd hek
Vanmorgen weer het bos in na het sporten, ondanks wind en regen. En het was weer heerlijk!
Maar: kan iemand me uitleggen wat de bedoeling van dit hek is? Je komt ze in dit stuk bos in Ellecom op verschillende plaatsen tegen.
De balken kunnen makkelijk verwijderd worden, maar de onderste helft is gewoon afrastering en geen hek. Als je de balken weghaalt blijft er een leuke hindernis over, maar ik kan me niet voorstellen dat Natuurmonumenten de jacht dwars door een rustgebied laat denderen...
Ik moet het ze toch 's vragen.
zondag 3 augustus 2008
Landgoedmarkt

Landgoedmarkt bij Hof te Dieren. Mwah... De foto is van de website geleend, omdat ik zelf geen fotomoment tegen ben gekomen - maar dat komt deels omdat het regende. Als de zon schijnt ziet het er waarschijnlijk een stuk aantrekkelijker uit.
Het is een evenement dat vijf keer op de eerste zondag van de maand georganiseerd wordt. Als het op de eerste zondag van september mooi weer is toch nog eens gaan kijken, al was het maar om een fles Dierense wijn te proeven (en het "Dierens Drupje", een ter plekke gemaakt aperitief. Verder stond er iemand met ingeblikte wildzwijnstoofpot - op basis van de beschrijving moet dat heerlijk zijn, maar het was al uitverkocht.
donderdag 9 augustus 2007
Laarzenleed

Een jaar of vijf geleden was ik die voortdurend lekkende rubberlaarzen zat, en heb ik een paar superlaarzen gekocht. Daar was zo ongeveer een tweede hypotheek voor nodig, maar dan heb je ook wat!
Dacht dat ik voor de rest van mijn leven goedgelaarsd was, maar dat valt tegen:

We are not amused.
Ik heb ze opgestuurd naar de importeur...
zondag 26 november 2006
Winterfair

Have a seat
Originally uploaded by Jaydot
Met B naar de Winterfair bij Ria Stam. Een hele genoeglijke middag.