woensdag 16 april 2014

Hogedruk

"Hogedrukken", al had ik het maar één keertje gedaan, is leuk. Ik weet niet meer precies hoe ik erop kwam, maar eigenlijk zou ik ook wel zo'n apparaat willen. Aan de ene kant is het handiger om er zo nu en dan eentje te lenen (zo vaak heb je 'm tenslotte niet nodig), maar het nadeel daarvan is dat je dan achterelkaar door moet werken. Da's lastig, want dan staat alles blank :).
Dus aan het googlen. En omdat ik bedacht had dat het misschien ook wel handig zou zijn voor het terrasdak, is FT eerst nog een keer zo vriendelijk geweest om langs te komen met die van hem, om dat te testen. Dat werkte goed, met name langs de randjes, die krijg je met druk beter schoon dan met de hand. Al blijft het een probleem hoe je over de hele diepte van de terrasdakplaten moet werken, die zijn 3.70 meter lang...
Anyway. Grondig gegoogled, en gekozen voor een blauwe en niet voor die gele.

Geen opmerkingen: