vrijdag 8 november 2013

Dumpkip update

Het was natuurlijk te verwachten: een mooie kip wordt gedumpt als hij begint te kraaien...
En in een woonwijkje kun je geen haan houden.
Ik had al een afspraak gemaakt met de Dierenambulance, ze zouden 'm op komen halen. Maar op Facebook kreeg ik een reactie van de zus van HvHE: hun haan was recentelijk overleden, dus deze kon wel bij hen komen wonen!
Vanmorgen naar Voorst gereden, en het beestje losgelaten in de enorme ren met een stuk of twaalf grote kippen. Toen de kippen een grote mond tegen 'm hadden, moest hij wel even laten zien wie de baas was, maar verder gaat hij daar een leven als een pasja krijgen!
(De volgende dag was de rust al weergekeerd, hoorde ik later).
(Foto gemaakt met mijn splinternieuwe camera, die ik nog niet helemaal onder de knie had op dat moment :) ).

Geen opmerkingen: