woensdag 11 september 2013

Brandt weer

Het is eigenlijk nog niet echt koud, buiten, maar wel regenachtig en een beetje kil. Hoog tijd om de kachel weer 's aan te maken! Tara is er fan van.
Het breiseizoen is ook weer aangebroken en ik was al begonnen aan een muts die past bij de Green Lice trui, vorig jaar aan begonnen maar hij is nog niet af. Toch is de verleiding om aan iets nieuws te beginnen natuurlijk ook groot. Ik heb het Visserstruien boek aangeschaft... dus vandaag maar 's even gaan neuzen bij Voskamp naar een geschikt garen :).

En voor een post over WAP eten ben ik al een tijdje op jacht naar een foto van een koe die gras aan het eten is. Omdat ik toch aan het rondtoeren was, hier en daar wat koeienfoto's gemaakt, maar ik had alleen de S95 bij me, dus het is nog niet wat ik zoek. Bij de buren van HvHE loopt een heel fotogeniek pinkje - daar moet ik een keer een grotere lens voor meenemen, want ze loopt met een heuse stier samen in de wei, dus die wei ga ik niet in :).

Geen opmerkingen: