dinsdag 25 juni 2013

Going in style

Achter mijn huis ligt de begraafplaats. Een mooi, rustig, parkachtig gebiedje, en een waar vogelparadijs. Met een regelmatige stroom rustige bezoekers die graven komen bezoeken of onderhouden. 's Nachts overal kleine gekleurde lichtjes. En natuurlijk van tijd tot tijd begrafenissen. Ik merk daar weinig van, want ze maken geen lawaai en ik heb een manshoge heg langs mijn achtertuin. Ik zie het alleen als ik boven toevallig uit het raam kijk, of als ik de hond uit laat. De meeste begrafenissen zijn - met alle respect - saai.
Maar vandaag klonk er ineens hoefgetrappel achter het huis. Da's pas leaving in style!.
Helaas waren ze al aan het uitspannen toen ik arriveerde met mijn camera.
Maar wat een schitterende koets, en wat een perfect verzorgde aanspanning, prachtig!
Van Stal Hazeleger.

Geen opmerkingen: