vrijdag 18 januari 2013

Floortje

Ze is al zo vaak ter sprake gekomen, dat ik nu maar 's een (foon-)foto van haar gemaakt heb: Floortje. De Haagse Golden Retriever die met grote regelmaat naar het vakantiepark komt en dan véél met de buurtbus reist. Altijd onderhoudend, omdat haar baasje met iedereen gesprekken aanknoopt.
Verder was het rustig op de bus. Gelukkig niet glad, hoewel er in Oud Eerbeek nog best veel platgereden sneeuw op de route ligt.
Nog een leuke ontmoeting trouwens: de vrouw van Arie. Arie en ik hadden allebei gitaarles van Willy (jaar of tien geleden?), en op de jaarlijkse uitvoering hebben we samen duetten gespeeld. Daarvoor moesten we regelmatig bij hem of bij mij oefenen. Sindsdien was ik zijn vrouw eigenlijk nooit meer tegengekomen. Ze reist vaak met de buurtbus, maar blijkbaar nooit tijdens mijn dienst.


Geen opmerkingen: