woensdag 6 juni 2012

Vaart der volkeren


Ik had mijn tablet verkocht (omdat ik 'm nauwelijks gebruikte nadat ik ermee uitgespeeld was). Goed excuus om een nieuwe foon aan te schaffen! Was van plan om me natuurlijk eerst goed te oriënteren enzo, maar toch ook meteen maar even op Marktplaats gekeken en laat daar nou een nieuwe foon op staan die mij perfect leek - gebeld, afspraak gemaakt, opgehaald.
En hij is perfect! De Experia Ray, een nieuwe kleine smartphone van Sony. Het is even wennen - de eerste twee keer dat ik gebeld werd wist ik niet hoe ik op moest nemen :) - en even prutsen om alles zo in te richten als ik het hebben wil, maar hij is geweldig, en de camera (8MP!) is subliem.
De C903 heeft drie jaar lang onberispelijk gewerkt, maar ja... compleet verouderd, hè.

Geen opmerkingen: