vrijdag 3 februari 2012

Glad

En dan ineens rijd je in een kerstkaart...
Prachtig om te zien, daar niet van, maar als je in een bus met passagiers rijd is het toch niet zo leuk. Er werd wel veel gestrooid, maar het sneeuwde nog meer, bovendien werkt dat zout nauwelijks vanaf een graad of zeven vorst. Het was op veel plaatsen dan ook knap glad. Even flink doorrijden om op schema te blijven was er echt niet bij. Ik liep steeds verder achter op de dienstregeling, maar gelukkig waren de passagiers vooral blij dat er überhaupt gereden werd, en niet boos omdat de bus te laat was :).
Kennelijk had ik thuis de keukendeur niet goed dichtgedaan, want toen ik thuis kwam had Tara zichzelf in de keuken opgesloten, tsja... Niet alleen de afvalbak leeggehaald, maar vanaf de tafel op haar achterpoten mijn eierrekje van de hoge plank afgetrokken en alle negen voortreffelijke krieleitjes verorberd, ik heb er althans helemaal niets van terug kunnen vinden. Tsk. Ze had overigens over het hoofd gezien dat er een pakje pens stond te ontdooien op het aanrecht - of ze was er nog niet aan toegekomen, natuurlijk.


Geen opmerkingen: