vrijdag 23 december 2011

Junks?!

"Waarvoor is dat blauwe licht? Om junks tegen te gaan?"
Het was voor het eerst dat ik in het donker reed en dus voor het eerst dat een passagier die vraag stelde. Huh? Junks? Het is namelijk zo, legde mijn passagier uit, dat je in blauw licht je aderen niet kunt zien...
Weer wat geleerd. Ik leid kennelijk een heel beschermd leven, want ik wist dat niet. En eerlijk gezegd kan ik mij ook niet één van mijn vaste passagiers mainlinend voorstellen. Ik ga er dan ook vanuit dat de blauwe binnenverlichting gewoon bedoeld is omdat je daar tijdens het rijden minder last van hebt (de echte, witte binnenverlichting weerspiegelt heel hinderlijk in de spiegel en de vooruit, blauw licht doet dat niet).

Na mijn dienst Tara weer opgehaald bij C en daar was het Fridaynight Pizzanight - een hele lekkere pizza (precies op tijd bezorgd door de pizzanerd) met Klosterneuberger wijn bij het licht van de kerstboom. Héél gezellig!


Geen opmerkingen: