vrijdag 30 december 2011

Doe 's open

Als ik netjes op tijd rijd, gaan de spoorbomen meestal net weer open als ik bij Concordia de hoek om kom. Maar dit keer bleven ze dicht. Voorzichtig om de file heen gewurmd om voor het station te komen. Daar stond de trein naar Arnhem stil en de machinist stond te kletsen op het perron. En de kleine spoorbomen waren en bleven ook dicht. De trein naar Zutphen kwam en ging - stapvoets - maar de bomen bleven dicht.
Uiteindelijk maar naar de overgang Voorsterweg gereden en daar het spoor overgestoken. Tegen de tijd dat ik weer op mijn route zat bleken de spoorbomen het weer te doen, maar intussen liep ik wel bijna een kwartier achter op schema. Dus maar 's stevig door gaan rijden en wat stukjes afgesneden. Ik was maar een minuut of vijf te laat bij mijn wisselpunt :).

Geen opmerkingen: