maandag 15 augustus 2011

Fuchsia's

Was ik na mijn verhuizing in 2009 weer begonnen met het opzetten van een collectie fuxen, dankzij een aantal planten die ik van HvHE had gekregen... Bleek dat ik de winterberging nog niet goed geregeld had. Genant! Ze hebben geen van alle de winter overleefd. Vorig jaar dus een fuchsialoze zomer.
Dit jaar voorzichtig weer begonnen met twee hangmandjes van de bloemenwinkel - geen idee welke cultivar het is, maar ze doen het prima (daar is de foto ook van). En vanmiddag toch maar weer even naar de (laatste) open dag van de familie Elsman. Ondanks het slechte weer (of misschien dankzij, fuxen houden tenslotte van regenachtige zomers) stond hun tuin er weer fantastisch bij.
Toch maar weer drie planten aangeschaft :).
Ik ben van plan om toch weer een collectie op te bouwen (en ze dit keer wèl goed op te bergen in de winter!), daarom in de posten hieronder informatie over die drie planten...

Geen opmerkingen: