vrijdag 4 maart 2011

TGIF

Het leukste van het vrijdagmiddagblok is dat het een echt vrijdagmiddag-gevoel oplevert! Iets minder dan na een veertig-urige werkweek, maar toch :). En ik begin eraan te wennen, dit keer leverde het energie op, in plaats van energie te kosten. Leuk!
Ik ben er ook achter dat ik het leuker vind om in de Sprinter te rijden dan in de Dukato, ook al is de Sprinter ouder. Hij stinkt een beetje naar diesel, maar hij schakelt een stuk soepeler. Helaas moeten de bussen om de beurt op elke lijn rijden (zodat de belettering van sponsoren op allebei de lijnen evenveel exposure krijgt).
Mijn passagier voor de trein naar Arnhem was keurig op tijd op het station, het Bijenkorf-meisje reed weer mee, net als de Man Van De Stopknop - die weer vroeg welke zender op de radio aanstond en wanneer ik zelf naar huis mocht, en die ook weer stipt op het juiste moment op de stopknop drukte. Inmiddels weet ik lekker wèl hoe dat lampje weer uit moet :).

Geen opmerkingen: