donderdag 1 juli 2010

Shopping

Er zijn allerlei winkels waar ik min of meer vaste klant ben - maar sommige daarvan bezoek ik maar eens per jaar, en dan moet ik telkens weer zoeken hoe ze ook alweer heetten. En er zijn baksteenwinkels waar ik soms kom, en waarvan ik dan het telefoonnummer of het mailadres niet kan vinden. Of bedrijven waar ik ooit iets gekocht heb, je weet maar nooit wanneer je ze nog 's nodig hebt.
Daarom nu maar eens een opsomming.

Online winkels
Espa Shoes: ik verslijt espadrilles bij het leven.
Cameratools: organiseren ook interessante workshops.
De Bolster: BD zaden voor de (groente)tuin.
Special Health Products: o.a. Udo's Oil.
Microvezelshop: schoonmaakartikelen, met name super microvezeldoekjes.
Ships World: de perfecte stormlampjes (op lampolie).
Chlorella Europe: chlorella. Ik ben hier al járen klant, tot volle tevredenheid.
De Bewuste Winkel: afwasmiddel, kristal deo, weleda dagcreme, etc.
Vivara: tuinvogelvoer en voedersystemen.

Baksteenwinkels
Poelier De Kievit.
Expert.
Fixet.
Tuincentrum Laag Soeren.

Overige winkels
HMG: terrasoverkappingen.
Het Kacheltje: nieuwe en tweedehands houtkachels in Vorden.

Geen opmerkingen: