dinsdag 17 november 2009

Borsteltje


Nog zoiets: nooit geweten dat er zoiets als een Cleaning CD bestond. Met borsteltjes.
Werd erop gewezen door een collega.
Gekocht bij No Scratch (supersnelle levering!)
Of het werkt? Een beetje. Mijn cd's slaan inderdaad wat minder over, maar helemaal weg is het nog niet. Misschien moet ik het een keer lekker nat doen (met cleaning fluid bedoel ik), ware het niet dat ik geen fluid uit het containertje krijg.
ETA dag later: Aha! Even met een speld doorprikken, dat containertje. Nog een keer gereinigd, nu met een druppie fluid en dat scheelt echt stukken! Hartstikke goed. Het skippen is nog niet helemaal weg, maar het is nu echt veel minder.
De vraag is nu: hoe vaak kun je dat doen? Ik las ergens dat het niet meer dan twee keer per jaar mag, maar op de verpakking staat regularly. Hoe vaak is dat?

2 opmerkingen:

Hennie van Heerden zei

Kijk, zat ik toch al een weekje na te denken waar ik zo'n ding zou kunnen kopen! Mijn Navi-truus in de auto heeft ook wat last van 'stoffige contactpuntjes'... (ze is dan ook al wat op leeftijd) :-) en na de laatste schoonmaak CD bij de dealer knapte ze wel wat op. Moet dat dus regelmatig doen. Waar heb je deze gekocht?

Mrs. J. zei

Online gekocht bij Noscratch. Voor vieren besteld, volgende dag in huis.