zondag 2 augustus 2009

Regen


Er waren allerlei leuke dingen om te doen vandaag. De Deventer Boekenmarkt (hoewel ik dat niet van plan was), de Landgoedmarkt in Dieren (daar zou ik samen met B naar toegaan), maar het regent al onafgebroken sinds vanmorgen. Geen buien, maar echt regen. Voor vanmiddag waren er opklaringen voorspeld, maar ik moet het nog zien.



Update uur of vijf: toch nog even naar Tonden gereden om fuxen te scoren. Er komt zo nu en dan een waterig zonnetje door, maar het blijft tegelijkertijd zachtjes regenen. Deze fux is echt een oude bekende: Display.



Maar ik heb echt geen flauw idee hoe deze heet. Het is een grote, beetje grove hanger.



Update uur of negen: het is toch nog een mooie heldere avond geworden. Voor het eerst het rondje over het spoor gelopen en daarbij, ook voor het eerst, de applicatie "Tracker" op mijn nieuwe foon aangezet. Hmmm. Hij geeft keurig aan dat ik 36:31 minuten gewandeld heb, maar ook dat de afstand twee meter was. Kennelijk snap ik nog niet goed hoe het appje werkt. (Ik heb de afstand maar even bekeken op Google Maps: 3,2 kilometer).

Geen opmerkingen: