maandag 15 juni 2009

Alle gaatjes dicht

Vakantiedag zeven:
Alle gaatjes dicht!
Dankzij Mike. Hij kwam met z'n cordless schroevendraaier en een restje Roodband, begon op zolder, en had in een halve dag àlle schroefjes, haakjes, lampen en planken verwijderd, en alle lampen vervangen door kroonsteentjes. Helemaal fantastisch.
Bovendien moesten C (die mij vanmorgen is komen helpen) en ik nog stevig doorwerken om voor hem uit alles ingepakt en opgeruimd te hebben.
Ik had geen idee dat ik zoveel schroefjes en plankjes in het huis had zitten.
Maar het resultaat is dat ik nu eigenlijk klaar ben, alleen de slaapkamer nog inpakken, maar dat is zo gebeurd.
Het is hier inmiddels wel echt ongezellig: geen lampen, geen gordijnen, geen TV, geen Internet...
En een hoop troep dat er uit zo'n huis komt!


Geen opmerkingen: