dinsdag 31 maart 2009

One down, a lot to go


Verkocht! Aan een vriendelijke vader en zoon uit Nijmegen. Voor de vraagprijs. Hopelijk gaat de rest net zo vlot...
Het is wel een interessante ervaring, dat verkopen op MP. Ik heb al een mailtje gehad met de mededeling dat ik iets voor een veel te lage vraagprijs op MP gezet had - niet dat ze het zelf wilde kopen. Er zijn mensen die bieden, maar vervolgens niets laten horen als je zegt dat hun bod accoord is. En de oude gitaar heb ik verkocht aan iemand die in Rotterdam blijkt te wonen - of ik 'm even op wil sturen. ?? Hoe verstuur je een gitaar?
Boeiend, allemaal.


[ETA woensdag] A gaat 'm meenemen naar z'n werk, dat is redelijk dichtbij Rotterdam...



[ETA maandagavond] Al het Midwinter in één keer verkocht. Ook nog 's aan iemand waar ik het graag aan gun, leuk is dat.

Geen opmerkingen: