zaterdag 31 januari 2009

Jubileum


Deze maand bestond de IJsselzoom 75 jaar! Ter gelegenheid daarvan was een reunie-achtige bijeenkomst georganiseerd, in de manege. HvH en ik zijn er even heengeweest - heel apart om na veertig jaar terug te zijn in de manege die we in 1968 nog hebben helpen bouwen (bij wijze van; ik herinner me vooral bardiensten en hindernisbalken schilderen). Ik ben maar kort lid geweest (1966-1969 ongeveer), maar ik heb er veel goeie herinneringen aan en ik heb pas daar, dankzij de lessen van Baltzer, behoorlijk op een paard leren zitten. De lessen werden toen nog gegeven op Ekeby: een uur heen rijden, uitgebreid les, en dan weer een uur naar huis, weer of geen weer.
Veel leden uit die tijd zijn nog steeds actief betrokken bij de vereniging, leuk om ze weer terug te zien.



Geen opmerkingen: