donderdag 21 augustus 2008

Spaarrekening

Dit betrof een mailing over de toprekening van de Postbank. Mooie rente, daar niet van, maar als eis altijd minimaal een saldo van 20.000 euro.
Vandaag had ik toevallig de Postbank aan de telefoon. Of ik tevreden was over de Postbank, vroeg de medewerker aan het eind van het gesprek. "Ja", zei ik, "maar ik heb wel net een DSB spaarrekening geopend met 4% rente". "Maar dat hebben wij ook", zei hij, "de toprekening"...
Lang verhaal kort: ik heb ter plekke een toprekening geopend. Onbeperkt vrij opnemen en storten, de eerste drie maanden 4,5% rente, en de eis van minimale inleg vervalt omdat mijn salaris ook op een postbankrekening binnenkomt. Overboeking van het saldo van mijn renterekening (1,7% rente, of daaromtrent) wordt geregeld, vanaf morgen zou het allemaal rond moeten zijn.

Geen opmerkingen: